gelecek mevzuu; loading...

14 Ocak 2012

can bonomo ile milli davamız eurovision

Ntv’deki hatun spiker:

  Sayın Bonomo, Azerbaycan’da düzenlecek olan 2012 yılı eurovision yarışması için temsilcimiz seçildiniz, şokta mısınız?

Diye bir soru duyuyorum akşam, Can Bonomo ise;

Hee. Şokta olmamı yahu. Elim ayağım titriyo valla sabahtan beri soğuk soğuk terliyorum. Pardon hangi kanaldayız, unutmuşum da?”

 Diye cevap vermiyo tabii ki. Hatun bunu mu bekliyodu acaba harbiden? Bonomo'da, benim içinde sürpriz oldu falan filan diyo işte. Ne cevap versin amk adam öyle soruya.

Ulan sürpriz olur mu amk ya? Şöyle bişey hayal ediyolar heralde bunu diyenler;

(bir sabah ansızın can Bonomo'nun 3110 marka telefonu çalar ve olaylar gelişir.) 

- Sayın Bonomo eurovision temsilcimiz seçildiniz.

- Ooouuuuuu holey holey holey.. ahahahhahaha!

- Sayın Bonomo sakin olun lütfen.  

- Kendimi kaybettim pardon. Ahahahah çok mutluyum!

Lan akıl var mantık var, mesela kendimi ben Can’ın yerine koyuyorum şimdi, beni arıyolar;

- Sayın Başer eurovision için sizi seçtik.

- Yok hacu, ben almayım kendimi maymun ettirmem kusura bakmayın ama.

- Peki teşekkürler.

 Yeri gelir söylerim Erol Köse kankama yada çıkarım bir kanala; durumu anlatır, TRT’nin başarısız teklifinden bahseder karizmasını siker atarım yani. Sence TRT böyle bi fiyaskoya izin verebilecek kadar tedbirsiz davranabilir mi? Yoksa Eurovision'un noter onaylı vazgeçilemez bir çekiciliği mi var? Yada her şarkıcı bıçağı görünce yarılmaya hazır birer karpuz mu? Yani o zaman diyebilirim ki; Bonomo'ya yapılan bu dadlu sürpriz, TRT'ninde bu işlerde nasıl davrandığı hakkında gayet fikir verici. Benim gibi bi elemanı seçerese  eurovision'a, banko sıçtılar yani anlayacağınız. Haa; "TRT seçtimiydi banko gideceksin, itiraz mitiraz yok amk." diye bir yasa varsa onu bilemiyicem. Bi daa soruyorum o halde;  

TRT bu kadar tedbirsiz davranabilir mi?

 Davranamaz tabi amk. Elemanında haberi başından bu yana vardır. Yani şokta mokta değildir ablacım raat ol. Diyeceksin şimdi; "Rimi Rimi Ley’ci Gülseren’in de mi haberi vardı lan?" Bende diyecem; o zaten TRT’nin Eurovision için düzenlediği bi şarkı yarışmasıyla seçildi ansızın emrivaki stayla ile. Bonomo’nun bi albümü falan var yine.

 Hee bide bu elemanın tanınmıyor olma mevzusu vardı dimi? Valla ben tam olarak tanıyordum diyemem ama soyadı aklımda kalmıştı ya youtube’dan yada sözlükten falan görmüştüm adını, en ünlü şarkısı "meczup" mu ne. Bilmeyenleride anlayabiliyorum yani; Kral tv'yi en son 7 yıl önce izledim.

Vatevır;

 Milletin sosyal piyasada  konuştuğu bi meselede bu Bonomo’nun yahudi olması. Lan ne sik kafalı
adamlarsınız kusura bakmayın ama, İsrail'e yaranıyomuşuz. Vay bee, ulan sikik sokuk bi eurovision yarışmasıyla NATO'daki karizmamıza karizma katacaz, Avrupa Birliği müzakereleri mevzusunda ilerleme raporlarında torpillenecez falan. Meğer ne kadar basitmiş bu olaylar. İyiki eleman muza falan tapmıyomuş, ama duuuur. Seneyede  o zaman muza tapan bi adam gönderelim, aynı sikikolar; “Muz tarikatına yaranmak için yeaaa.” demezlerse harbiden domaltılmayı hakediyolardır. Herşey Amerika – İsrail zaten, hayat gayelerimiz. Onlar için yer, onlar için sıçarız değil mi? Ne ilginç ki yine bunu diyenler, aklı illuminati dangalaklığından öteye gidemeyenler.

Bu mevzuyla ilintili olarak TRT'ninde açıklaması oldu; http://bit.ly/ynfR0j

Neyse, çok durduk bu mevzu üstünde;

Yine bi tv kanalında şey var, hmmm. Neydi la o herifin adı? Hah. Bülent ne veren di? Özveren Özveren tamam, soruyo yine spiker;

- Pekiii sayın özveren, bonomo ile şansımız sizce ne olur? İlk 3’e girer mi Türkiye?

Özveren'de demiyoki; Aga bi dur amk yaa. Bi sakinleş, daha piyasada şarkı yok!”
    
  İyi bi derece bekliyorum falan filan diyo işte oda, aynı teraneler yani.  Ben orada şakıcıların değil, şarkıların yarıştığını düşünüyorum. Ulan yavvvru gibi hatunlar varken bilmem kaç yıl önce Lordi diye ne üdüğü belirsiz bi hıyarlar topluluğu kazandı yarışmayı. Şarkıları iyiydi hacı. Söylemeden geçemem;  Çılgın Bülent'in de saçlarına hastayımdır.

 Bi şarkıyı dinleyek bakak, yine yarışmaya kadar heryerde çalar muhtemelen. “Iykkk öykkk”cüler çıkar,  telefonunun zil sesi yapanlar falanda olur. Beğenende olur beğenmeyende yani. Ama eleman efendi çocuğa benziyo gözüm tuttu.

Bakalım nolcak.

Aldım gıdınızdan.

28.02.2011


şarkı belli olduktan sonraki şeye burdan gidilir.