gelecek mevzuu; loading...

6 Ocak 2012

kahve falına farklı bir bakış

Erkekler için türk kahvesinin kullanımı: "Kahve falı bizim için bir araç mı olacak amaç mı? İşte bütün mesele bu."

  Tarihi Etiyopya milli marşı kadar eski olan kahve falının postmodern devirde eğilip bükülerek geldiği noktayı konuşmadan önce bir soru soracam, bu sorunun cevabı neticesinde yazıya yön veriyim;

Kahve falı bizim için bir araç mı olacak amaç mı?

  Tabii ki araç olacak lan. Ne işim olur yoksa kahve falıyla bilmem neyle? Ama ama ama, söylemeden geçemem; adını şu an burda yazmayacağım bir tarikatın liderinden kahve falı konusunda el aldım, buda benim referansımdır.

 Araç olacak dedik demi? Heh. Perdeyi aralayalım o halde yavaş yavaş ve olayı tüm çıplaklığıyla sabunlanırken görelim.

“Şüphesiz ki, hatun kişi nazarında falın ve fala bakan kişinin ayrı bir önemi vardır.” 06.01/cafemystic


Biz olayı bu kadarda abartmayacaz lan.

  Evet, kahve falı realitesini tanıyorum. Hatun kişilerin bir çoğu için bağımlılık derecesi yüksek bir fallanma çeşidi bu ve hemcinslerim için ekmek kazancı emsallerine göre oldukça fazla. O halde neden bu bereketli  havuzda sizde yer almayasanız? Neden biraz çalışma ve biraz özveri ile kazanç sağlamayasınız? 

Sıkça sorulan sorulardan başlayalım;

Soru 1-) Daha önce hiç fal bakmadım, ilk deneyişimde yeterince sallayamazsam ne olur?

Cevap; Herşeyin bir ilki var,  zafer için yola çıkmadan önce aldığın risk ne kadar büyük olursa, zaferinde o kadar büyük olur evlat.(off evlat dedim lan)  İlk deneyim için, süreyi mümkün olduğunca kısa tutmanızı öneririm, 10 -20 dk kafidir. Batırma ihtimali bu sayede oldukça azalır. Birazda pratik lazım tabii, mesela şu anahtar kelimeler yeri geldikçe kullanılmalı;

yol”,”karar”,”haber”, “kötü kişi”, “iyilik”,”hediye

Yani, "için kabarmış" demede ne dersen de.

Soru 2-) Benim üç harflilerim yok, nasıl bakacam?

Cevap; Olmasın, aslında bi kaç tane olsa iyi olurdu ama neyse; benim gibi el almışlardan olmadığın için fincanın içinde telvelerden çıkarımlar yapmaktan başka çaren yok. Boş zamanlarında pratik öneriyorum.

Soru 3-)  Kimlerin falına bakarsak daha çok marjinal fayda sağlarız?

Cevap; Çok güzel soru lan. Bak şimdi, kahve falına bakacağın hatun var - bakmayacağın hatun var. Bakılmayacak hatun kimdir önce onu diyim: Kanka muhabbetine girme ihtimali olan hatunun falına bakılmaz.

seni özleyen biri var sanki” diyeceksin atıyorum, oda diyecek;

 “bende onu bende onu çok özledim, olsada 2 posta sevişsek yaaaa, eee başka başka?”

Al. Kalırsın böyle. Hele bide demesin mi;

Arada bi buluşalım canım yaaaaa, falıma bak böyle benim.”

Direk git intihar et bence. Bakacağın hatunu önceden kestireceksin gözüne, gelecek vaadediyo mu senlen? Bi düşünecen önce. Herşey fala bakmakla bitmiyo ki, kimin falına bakacağınıda iyi tahlil edeceksin.

Soru 4-)  Fala baktıktan sonra ücret istesem ayıp olur mu?,

Cevap;   Hmmmm. Valla bu benim hiç aklıma gelmedi.  Fala en azından şu an için bir amme hizmeti görünümlü araç olarak bakmakta yarar görüyorum.

Soru 5-) Fal bakabildiğimi karşı cinse nasıl çaktırmam lazım?

Selin ben fala bakabiliyom, kahve söyleyek mi?”

 Diye değil, bu kesin. Profesyonel olduğunda zaten namında yürümüş olur, çaktırmak için bişey yapman gerekmeyecektir. Yeterince namın yoksa ya da ilk deneyim olacaksa kahveler söylenir; içilir, kahveyi ters çevirirsin ve hatun atlar;

Aaaa niye cevirdin? Kim bakcak ki?

Ya da zaten o sorar merak etme, işin en kolay kısmı budur.(mallık yapmadığın sürece)

S.S.S’leri cevapladıktan sonra, genel olarak dikkat çekmek istediğim hususlara geliyorum;

* Klişelerden sakının!

Biri var, adının içinde de a harfi var kim acep?

Ohaaa, yapma böyle şeyler. Şunu yap ama;

Hmmm, baş harfi c olan bi erkek, etrafında dolanıyo bu ara bak.”

 İnsan beyni kıyaslama faktörüyle iş yapar. Gazeteler günlük burç fallarından yıllardır ekmek yiyosa vardır bu işte bişey. Kıyaslama faktörünü sonra yazacam, o çok büyük bi meseledir şimdilik bu kadar sürtünsek yeter ona.

* Ona küçük sürprizler yapın!

 Kendinize ait kahve falı ritüelleriniz olsun. Misal başkası kafada çevirtir,  sen kendine doğru 5 kere çevirmesini iste. Mesela ben;  fincan ters ve sabit masada olmak şartıyla, falına bakacağım kişiyi masa etrafında 5 kez döndürürüm. Nasılım ?

* Ona değerli olduğunu hissettirin!

“5 kişi var kızım burda, yakalarlarsa çok fena pecekler seni ben söliiim.”

Demek yerine;

Uzak durman gereken, seni üzecek 5 kişi görüyorum ama bunlara pabuç bırakmıyosun, fırsat vermeyeceksin.”

* Ayrıntılardan kaçının!

"Mehmet diye biri geçen seni aramış galiba, hoşlaştığını söylemiş sana karşı ve sevgilin olup olmadığını sormuş. Sende: "sanane be salak!" demişsin çocuğa. Doğru demi?"

Gibi ayrıntılı anlatımlar başarısızlık ihtimalini yükseltir, kaçının bundan. Şöyle bişey olabilir ama;

- Sana bir haber gelmiş geçen? (olta aşaması)
Evet evet! 
-  Hoşuna gitmemiş ama sanki? (nabız aşaması)
+ Eh işte.
- Sinirlenmişsin hatta biraz. (şerbet aşaması)
+ Evet evet! Aynen yaaa, şoktayım.

veee bingo!

 Hulasa-i kelam; yaptığı ilüzyon gösterisinin sırlarını açıklayan saf illüzyonist değilim, bilakis; alaylı bir falcı olarak; içimi burkan, yüreğimi dağlayan çıplak gözle görebildiğimiz o başarısız çırpınışlar üzerine ilmimi yaymak adına bir adımı daha esirgemeden atmamın elzem olduğu kanaatindeyim.

Herkese bol kazançlı günler!