gelecek mevzuu; loading...

19 Aralık 2011

şekersiz çay karizması ve kontrplak üzerine...

 Biri erkeği olduğundan daha karizmatik, diğeri ise hatun kişi gözünde metroseksüel yapan muhteşem ikili;


(kontrplak ne alaka lan diyon demi? az sonra öğreneceksin, merak unsuru stayla)

- kaç şeker abi?
- ben şeker kullanmıyorum.

 vaaay be!

 İşte sırf bunu yapmak için şekeri bıraktım lan aslında. Çay sorduklarında; "hayır ben şekersiz içiyorum." derken hissettiğim bu duygunun benzerini, marketteki eleman tam poşete uzandığı an; "poşete gerek yok!" diyerek; "dünyayı ben kurtarıyorum yaaa" tavrını yaşarken  hissettiklerime çok benzetiyorum.

Anlatabildim mi?;

 Zayıflama hedefiyle çıktığım  yolda şekersiz çayın bir erkeğin karizmasına sağladığı faydalardan istifade ettikçe bırak şekersiz çayı; unu, tuzu ve beyaz olan bilimum ne varsa bırakma istediği uyandı bende.

Ve tabii eti form yiyen erkek;

 Uzaklarda, gözlerini kısarak  kontrplaklarından katır kütür ısıran, metroseksüel kişiliğine vurgu yaparcasına ve formunu korumaya çalıştığını ima edercesine yediği plaktaki saman tadına aldırmayarak  karşı cinste uyandırdığı naif ve kibar olduğuna dair oluşturduğu intiba.(ne uzun cümle oldu lan bu) İşte bu paha biçilemez.  Bu arada yana bi resmi koydum, direk eti form lan. yoksa yediğimiz harbiden kontrplakta, marangozların kullanğı dalga eti form mu ki?

Ayı gibi biriyim aslında ama ah şu eti form olayı yok mu?

 Başlarda hiç farkında değildim, yediğim eti formu cebimde kırarak ağzıma götürürken başım hafif öne eğik, sanki elime aldığımda bunu bekleyen bir sesin;

"ahahaha adama bak lan karı gibi form yiyo ahahah!"

diye sesleneceğinden korkarak; ürkek, çekingen, duygusaldım...

 İnsan herşeye alışıyor be, şekersiz çaya bile, kontrplak yemeğe bile alışıyor. Hele birde bunların utanılacak değilde, erkeğe değer katan şeyler olduğunu anladıktan sonra şekersiz çaylar vazgeçilmez, kontrplaklar ise hatunlara göstere göstere yenilmesi gereken 1. numaralı yiyecek oluyor.

 Şekersiz çay karizmasını yaşayıp yaşattıktan sonra bir üst mertebe olan bitki çayları mevzusuna geçtim ve bazı gözlemlerde bulundum,

yine hatunlar katında tabii ki;

yeşil çay çıkarımı; sempatik, karizmatik ve sağlıklı yaşayan erkek imajı,
papatya çayı çıkarımıı: feminen fakat aynı zamanda sürprizlerle dolu erkek imajı,
ada çayı çıkarımı: hafif maço; sinirli ve kıskanç erkek imajı,
ıhlamur çıkarımı: kesinlikle entel değil, muhtemelen hasta erkek imajı,
elma çayı çıkarımı: çok net: bildiğin totoş.

 Tabii ki ben tercihimi yeşil çaydan yana kullanmaktayım, diyeti bıraktığımdan kelli eti form yemesemde acil durumlar için cüzdanımda bitane var.