gelecek mevzuu; loading...

9 Şubat 2012

gerçek dost, “ağzın kokuyor!” diyebilendir

  Hiç yok dimi lan böyle dostunuz? Benimde yok valla ne yalan söyleyim. Ters mantıkla, bende kimsenin gerçek dostu değilim.

    Bunu neden yazıyorum biliyon nu? Çünkü, “ağız kokusu utangaçlığı” benim kanayan yaram, hezeyanım, serzenişim ve söyleyemediğim hüzünlü hikayemin bir parçası. Hani “özünde iyi olmak” olayı varya işte, en saf haliyle burda başlıyo bence.

 Kabul edelim lan, hepimiz iyi insanlarız! Bunu demek, hayatımda belkide yüzlerce defa aklıma geldi ama her defasında ya ordan kaçmayı denedim, yada bi büfeden ciklet kapmaya koştum. Hiç bir zaman diyemedim "ağzın kokuyor arkadaşım" diye. 

 Belki utanır, belki özgüveni kırılır, belki alınır, belki sinirlenir, belki belki belki.....

  Ahh ulan, şu "belki"ler yok mu? söylesen ne olacak sanki? Söyleyemedim. İşte o yüzden bu yazıyı yazıyorum, yarın bi gün ağzı kokan arkadaşıma diyecem;

 "Lan olum bi yazı yazdım inanılmaz güzel oldu lan blogda! Bi okusana sende, başlığı: gerçek dost: ağzın kokuyor diyebilendir."

Bak gördün mü, yine diyemedim eheh. Melek gibi adamım vesselam.

  Tamam, diyelimki herşeyi göze alıp  bunu söylemeye karar verdik, bu zorlu işi nasıl hak edip becerecez onuda düşündüm;

* komik bişeymiş gibi mesela;

- sen ne dedin?
- görüşmeyelim dedim abi bende çok sinirliydim.
- eheh hacı ne diycem bak, ağzın nasılda kokuyor biliyon mu senin ehehe!
- ben gülüyo muyum?
- kokuyo ama?
- koksun.

* ciddi;

- naber lan yavvşak? selamsız pislik seni.
- napıyım lan adi. uğraşıyoz işte eheh.
- selahattin, kusura bakma ama ağzın lağım çukuru gibi kokuyo  ya!
- evet.
- git bi sakız al bişey al, evet ne?!
- boşver şimdi eve gidecem yemek yerim.

* sinirli;

- ahaha sonra ne oldu hacı ya?
- sonra bizimkiler geldi falan yatıştırdılar ortalığı gittik ordan hehehe..
- ağzın kokuyor şerefsiz, defol git bişey iç bişey ye ne biliyim, bayılacam burda bakma güldüğüme.
- espriler şakalar ama?
- kokuyu geçir sonra devam ederiz, şu an ilk kez birine ağzın kokuyor demenin stresini yaşıyorum zaten.

Vatevır;

  Lan 7/24 ağzı kokan arkadaşlarım var mesela, sıçan kemirmiş gibi ıykk. O elemanların bu yazıyı okumasını çok isterdim valla.  "Bu kadar laf sayyonda sen nassın  peki?" Diyenleri duyar gibiyim. Olm ben hep dikkat ederim, her daim şıpsevdi sakızım yanımdadır.

  Bide şu ağız kokusu nasıl giderilir onada şurdan baksın bu dertten muzdaripler, alıntı yapmaktan nefret ederim nitekim;


günün birinde gerçek bir dost gibi davranabilmek dileğiyle...


picture retrieved from findingnew.com