gelecek mevzuu; loading...

15 Şubat 2012

devrim tarihi: 14 şubat nedir, ne değildir?

 Bugün 15 şubat. Hiç bir anlamı yok değil mi ? Oysa daha dün... Hepimizde ufak bir kıpırdanma, ufak minik bir telaş ve bolca kaygı yok muydu? Neyseki atlattık...

 14 şubat ben küçük bir çocukken Banu Alkan'ın seksi seksi sabah programlarına katılması, etrafta gördüğüm kırmızı kalpler, babamın anneme gül göndermesi filan demekti. Ben büyüdüm, 14 şubat büyüdü... Öyle büyüdü öyle büyüdü ki, tüketmeye yer arayan toplumumuzda abardıkça abardı. Erkekler "son 10 saat sevgililer gününe birini bulmam lazım" artık derken, kızlar "ay acaba bu sefer kapabilecek miyim tek taşı" diye sinir krizleri geçirir oldu...

  Sevgilisi olan, tek taşı çoktaaaaan parmağına takmış biri olarak yazıyorum... İşte budur 14 şubat...
"Sevdiklerinle sevgi dolu saatler geçirmek."

  Zaten hergün gördüğüm, beraber olduğum erkek arkadaşımla; herhangi bir yere gidip her zaman yaptığımız gibi bir yemek yemek, ya da 14 şubat yüzü suyu hürmetine 1 olan fiyatlarını 1000 e çeken herhangi bir yerde başbaşa eğlenmektense, bu yıl sevdiğim arkadaşlarımla hep beraber olmak istedim...

"Aaaa hep beraber 14 şubat mı kutlanır?" diyecek olursanız, durunuz.
       
             PİTİPAUSE KLİŞELERİN İNSANI DEĞİLDİR! eheheh

  Hem sevgilisi olmayan arkadaşlarım neden o gün herhangi bir üzüntü sıkıntı hissetsin, boş boş evde otursun ya da "yalnızlar partisi" gibi oldukça ezik "konsept"lerde boy göstersin ki...

 Yalnız malnız değiller çünkü.Yılın geri kalan tüm günlerinde bizimle olan adam, neden 14 şubattaolamasın ki?

 Hem bir şey söyleyeyim mi, klişeleri eleştirirken de klişeleşiyorsunuz benden söylemesi.


   Neymiş efendim 14 şubatta oyuncak ayı alma klişesiymiş, çiçek alma klişesiymiş.
 
   Hayır...  Sad Sam den daha şirin, ve çiçekten de daha ince  hediye yoktur.

 Herneyse, işte ben seviyorum ya canım arkadaşlarımı, sevgililer günüydü ya dün, topladım hepsini karaokeye gittik. Çok da eğlendik. Kimse sevgilisine mıç mıç mıç yapmadı (ki yapan olsa muhtemelen şamarı patlatmıştım), herkes sarıldı kucaklaştı filan. Muhteşemdi...


  Ve böyle bir geceyi organize ettiğim için birden bire kanatlarım çıktı :)



Ha şunu söyleyim en son bir de, o 'mıç mıç' çiftler eninde sonunda çok pis ayrılıo eheheheh :)